Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Ozzy Osbourne: "Ο δικός μου θεός του ροκ ήταν ο Lemmy Kilmister. Ο Lemmy ήταν ένας άνθρωπος πολύ ειλικρινής και ευθύς είτε του άρεσε κάτι είτε όχι."


Σε πρόσφατη συνέντευξη του με το BBC Radio Interview, ο Ozzy Osbourne ,αποκάλεσε και αποκάλυψε τον Lemmy ως τον άνθρωπο που θεωρεί θεό του ροκ ενώ στη συνέχεια μίλησε και για το πόσο μορφωμένος και καλλιεργημένος ήταν , παρότι η φήμη του είναι γνωστή καθώς θεωρείται ως ένας από τους αλήτες/ρεμάλια της Rock Life. Ο Σκοτεινός πρίγκιπας της Metal , δήλωσε πιο αναλυτικά περί του Αείμνηστου αρχηγού , τα εξής.


"Ο δικός μου θεός του ροκ ήταν ο Lemmy Kilmister. Ο Lemmy ήταν ένας άνθρωπος πολύ ειλικρινής και ευθύς είτε του άρεσε κάτι είτε όχι.

Είμαι καλός στο να ξεκινάω να γράφω στίχους αλλά δυσκολεύομαι να τους τελειώσω. Ο Lemmy έχει γράψει πολλούς στίχους από τα τραγούδια μου- όπως το “Mama, I am Coming Home”.

Του έδωσα μια κασέτα και ένα βιβλίο για τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Δεν το είχα διαβάσει και του είπα Πες μου πως σου φαίνεται. Έχω αυτούς τους στίχους όποτε μπορείς…υποθέτω σε μια βδομάδα είναι καλά.

Και μου απάντησε να γυρίσω σε 4 ώρες. Μου έδωσε 3 σετ με στίχους και μου είπε ότι το βιβλίο ήταν χάλια. ‘Ποιο βιβλίο;’ ρώτησα και μου απάντησε ‘Αυτό που μου έδωσες’

Διάβαζε πάρα πολύ γρήγορα. Ήταν απίστευτος. Τον έβλεπες και σκεφτόσουν πως θα ήταν άξεστος αλλά στην πραγματικότητα ήταν πάρα πολύ καλλιεργημένος."

Σχόλια