Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Corey Taylor (Slipknot): "Ωστόσο, έχω παροτρύνει τις νέες γενιές να ασχοληθούν με κάτι φρέσκο και νέο, να βγουν εκτός από τα όρια της μουσικής που ακούνε. Μπορεί να μην είναι όντως κάτι νέο, αλλά πρέπει να ακούγεται φρέσκο. Αν είναι νεκρό, οι άνθρωποι θα του συμπεριφερθούν ως τέτοιο."


Ο Αμερικανός μουσικός από την Iowa ,
Corey Taylor καθώς ήταν καλεσμένος στο Cutter's Rockcast , σε ένα ιντερνετικό Podcast περί της νέας γενιάς της μουσικής όταν ερωτήθηκε για την γνώμη του , η απάντηση του εν λόγω Performer ήταν η εξής.

"Βλέπω κάποια συγκροτήματα που ακούγονται σαν αυτό ή σαν το άλλο και, απλά, φαίνεται ότι έχουν ακούσει δύο άλμπουμ από ένα λεπτό. Αλλά αυτά που με εκνευρίζουν περισσότερο είναι αυτά που παίρνουν μια ιδέα που υπήρχε από πάντα, το παραλλάσουν και το κυκλοφορούν ως καινούριο- είναι απλά παράγωγο. Δεν αντιγράφουν καν πολλά συγκροτήματα, αντιγράφουν μόνο ένα. Οι νέοι όμως παίρνουν αυτή τη μουσική και λένε ‘Α είναι η μουσική μας και διάφορα άλλα’, γιατί έχουν κουραστεί να ακούνε από τους μεγαλύτερους πως ό,τι βγήκε νωρίτερα είναι καλύτερο. Και δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο, αλλά και οι δύο έχουν άδικο, επειδή πρέπει να υποστηρίζουμε και τα δύο και εγώ σαν αυτούς είμαι. 

Είμαι ο χειρότερος γεροπερίεργος. Σιχαίνομαι τα πάντα. Σιχαίνομαι το περισσότερο νέο ροκ. Μισώ τους καλλιτέχνες που απέτυχαν σε ένα είδος και αποφάσισαν να το γυρίσουν στο ροκ-νομίζω ξέρει αυτός ποιος είναι. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Είμαι ο χειρότερος, μισώ τα πάντα. Οι άνθρωποι με έχουν συνηθίσει έτσι, όμως. Ωστόσο, έχω παροτρύνει τις νέες γενιές να ασχοληθούν με κάτι φρέσκο και νέο, να βγουν εκτός από τα όρια της μουσικής που ακούνε. Μπορεί να μην είναι όντως κάτι νέο, αλλά πρέπει να ακούγεται φρέσκο. Αν είναι νεκρό, οι άνθρωποι θα του συμπεριφερθούν ως τέτοιο."

Πιο αναλυτικά δείτε το πολύ ενδιαφέρον Podcast που παραχώρησε ο γνωστός Frontman των θρυλικών Slipknot παρακάτω, απολαύστε το.



Σχόλια