Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Brian May (Queen): Ένας από τους πρώτους που τιμήθηκε και χρίστηκε ως Ιππότης από τον Βασιλιά Κάρολο

Ιππότης χρίστηκε ο συνιδρυτής και κιθαρίστας των QueenBrian May , ο οποίος , ήταν όντας ένας από τους πρώτους που τιμήθηκε από τον Βασιλιά Κάρολο, στα πλαίσια της ετήσιας λίστας "New Year's Honours" ο ιθύνων νους των Άγγλων Rock Βετεράνων , αξιώθηκε με τον τίτλο "Sir Brian Harold May". 

Το εν λόγω αξίωμα ο Άγγλος μουσικός έλαβε για τη συνεισφορά του στη μουσική καθώς και τη φιλανθρωπική του δράση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2005 είχε τιμηθεί και με τον τίτλο "Commander of the Order of the British Empire", σχετικά με τον τίτλο του από τον Βασιλιά , έκανε την εξής δήλωση:

"Είμαι χαρούμενος και ευγνώμων για αυτή την τιμή. Θα αντιμετωπίσω τον θεσμό όχι τόσο πολύ ως βραβείο, αλλά περισσότερο ως ανάθεση προς εμένα να συνεχίσω να μάχομαι για την δικαιοσύνη και να είμαι η φωνή για όσους δεν έχουν. Θα προσπαθήσω να είμαι αντάξιος και να είμαι αυτός ο ιππότης στην αστραφτερή πανοπλία".

Δείτε το σχετικό Ρεπορτάζ παρακάτω.



Σχόλια