Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Reginald ~ Fieldy ~ Arvizu: Αποχωρεί προσωρινά από τους Korn λόγω απεξάρτησης κακών συνηθειών


Έσκασε σαν βόμβα χθες βράδυ η προσωρινή απόσυρση του εμβληματικού μπασίστα των Korn , Reginald ~ Fieldy ~ Arvizu λόγω επανέναρξης κάποιων κακών συνηθειών που τον οδήγησε στο αποτέλεσμα να αποχωρήσει προσωρινά από το Αμερικάνικο συγκρότημα. 

Εκτιμάται ότι τα μέλη των Αμερικανών Nu Metal Βετεράνων δεν είναι η 1η φορά που αποχωρούν προσωρινά , ένα παράδειγμα είναι αυτό του κιθαρίστα Brian "Head" Welch για να αφοσιωθεί στο άλλο του μουσικό Project Love And Death αλλά και για τον φανατισμό του στην θρησκεία σύμφωνα με το παρελθόν του. Ο γνωστός μπασίστας επισημοποίησε το γεγονός μέσα από μία δημοσίευση του που αναφέρει τα εξής.

"Τα τελευταία χρόνια έχω ασχοληθεί με κάποια προσωπικά ζητήματα που με ανάγκασαν να επιστρέψω σε κάποιες κακές συνήθειες με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν εντάσεις με τους γύρω μου. Έτσι με συμβούλεψαν να πάρω λίγο χρόνο για να μπορέσω να θεραπευτώ. Θα σεβαστώ αυτό που μου ζητήθηκε και θα το κάνω. Δυστυχώς δεν θα με δείτε με τους Korn στην σκηνή.
Θα προσπαθήσω να ξεκόψω από τις κακές συνήθειες που ξανάρχισα. Θα μείνω φυσικά δημιουργικός και να διατηρήσω την ψυχή μου και το μυαλό μου καθαρά. Είμαι ευγνώμων για την κατανόηση και την υπομονή σας , καθώς όλοι μας έχουμε κάτι να αντιμετωπίσουμε.
Jonathan , Head , Munky και Ray σας αγαπώ και δεν θέλω να δημιουργήσω εντάσεις και κακό κλίμα στην μπάντα"

Μακάρι ο γνωστός μουσικός να καταφέρει να γρήγορα να απεξαρτηθεί από τις κακές συνήθειες και να επιστρέψει ξανά πίσω στην μουσική δράση! Δείτε το σχετικό Post του αλλά και το σχετικό Ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε μέσω του Youtube Channel του Loudwire.
Good Luck Fieldy!




Σχόλια