Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Marco Hietala: Αποχώρησε από τους Nightwish

 

Συγκλονίζει η είδηση που αφορά τον Μπασίστα, Backing Vocalist και έναν από τους βασικούς συνθέτες των Φινλανδών Βετεράνων Nightwish , Marco Hietala. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Φινλανδού "Viking" μέσω της επίσημης σελίδας του Symphonic Metal συγκροτήματος , αναφέρονται κάποιες αιτίες που βασίζονται σε καταπίεση , αλλά και σε ένα "ρίσκο" που αφορά χρήματα θεωρόντας πως θέλει να βρει έναν καλό λόγο για να τραγουδήσει ξανά στο πλευρό των Nightwish! 

Στα πλαίσια επίσης βρίσκονταν για την ηχογράφηση του Solo Album του , πολλές αναφορές από τις εμπειρίες του , τις αναφέρει και στο βιβλίο του ο Φινλανδός Μουσάτος γίγαντας!

Ύστερα λοιπόν από 20 χρόνια καριέρας στο συγκρότημα , έφτασε η ώρα να δώσει τίτλους τέλους σε αυτό το συγκρότημα! Εκτιμάται ότι υπάρχει και μία πολύ συγκινητική αναφορά στα μέσα της ανακοίνωσης του λέγοντας 

"Μην ανησυχείτε είμαι καλά , έχω δύο παιδιά , την γυναίκα μου , την υπόλοιπη οικογένεια μου , τον σκύλο μου και πολύ αγάπη και δεν νομίζω πως θα φύγει ποτέ!"

Όπως και να'χει αξίζει να αναφερθεί ότι υπάρχουν και τα άλλα 2 σχήματα στα οποία είναι δραστήριος από την μία οι Tarot από το 1995 και από την άλλη οι Raskasta Joulua από το 2004!

Τέλος να αναφέρουμε ότι πιθανόν να υπάρξει μεταξύ 2021 και 2022 κάποιο νέο μουσικό Project , πράγμα για το οποίο δεν υπόσχεται τίποτα λόγο των καταστάσεων με την Πανδημία, αναμένουμε παρόλα αυτά!




Σχόλια