Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Alice Cooper: "Χόρτο ήταν το πρώτο μου ναρκωτικό, και ήταν με τον Jimi Hendrix. Κάθομαι κάπου μετά από ένα show. Είχα πάει να τους δω. Ήμασταν μια μικρή σχολική μπάντα αλλά είπαν, ελάτε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου."

Ο Αμερικανός τραγουδιστής Alice Cooper μιλώντας στο "The SDR Show" έκανε αναδρομή στην πρώτη φορά που έκανε χρήση ναρκωτικών, η οποία έτυχε να είναι με τον κορυφαίο κιθαρίστα Jimi Hendrix.

"Χόρτο ήταν το πρώτο μου ναρκωτικό, και ήταν με τον Jimi Hendrix. Κάθομαι κάπου μετά από ένα show. Είχα πάει να τους δω. Ήμασταν μια μικρή σχολική μπάντα αλλά είπαν, ελάτε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Καθόμασταν στο κρεβάτι, και ο Jimi μου κάνει: "έλα, πάρε" και μου έδωσε το τσιγάρο. Εγώ το πήρα και μετά έβαλε ένα κέρμα στο κρεβάτι ξέρεις, από τα κρεβάτια που δονούνται και ήμασταν οκτώ άτομα πάνω στο κρεβάτι. Και λέει "Είμαστε σε διαστημόπλοιο". Και εγώ συμφώνησα"

Σχετικά με την χειρότερη εμπειρία του με ναρκωτικά, ο Νονός του Horror Shock, είπε αναλυτικά τα εξής:

"Ήταν στο Detroit, και νομίζω πως ήταν κρυσταλική THC. Ήταν τέσσερις το πρωί. Ανέκτησα τις αισθήσεις μου και νόμιζα πως ήταν ένα πράγμα του Jim Jones. Σηκώθηκα. Θυμάμαι είχε 20 βαθμούς υπό το μηδέν έξω. Και περπάτησα μόνο με το πουκάμισο μου, απλά για να ξυπνήσω. Και όταν επέστρεψα, όλοι συνέρχονταν. Ήταν περίεργο, σαν ταινία του Fellini ήταν τόσο παράξενο που πραγματικά νόμιζα πως όλοι είχαν πεθάνει και ήμουν ο μόνος που επέζησα".

Δείτε το παρακάτω Podcast που πραγματοποιήθηκε πριν 2 βδομάδες.



Σχόλια