Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Jeremy J. Swist: Ακούστε το Cover του στο θρυλικό "Alexander The Great" το οποίο ερμηνεύει στα Αρχαία Ελληνικά

 

Με μεγάλη χαρά και τιμή ένας Αμερικανός που ονομάζεται Jeremy J. Swist, μας παρουσιάζει το πρώτο του Cover στο θρυλικό "Alexander The Great" των Iron Maiden ,  το οποίο είναι μεταφρασμένο στα Αρχαία Ελληνικά ως ένδειξη εκτίμησης στα 200 χρόνια Ελληνικής επανάστασης του 1821 της 25ης Μαρτίου!

Τιμή και δόξα στην ΕΛΛΑΣ , Περηφάνια για την ιστορία μας , απολαύστε το ιδιαίτερο Cover του.

This is a translation and recording of the Iron Maiden song "Alexander the Great" into ancient Greek by myself, a professional classicist and lifelong metalhead. I am by no means a professional singer or audio engineer. If you are either of these and would like to collaborate on an improved version, please email me at jswist7@gmail.com. If you are interested in my other work on Heavy Metal and the Ancient World, follow me on Twitter @MetalClassicist and read my blog https://heavymetalclassicist.home.blog/ Yes, I spotted the error far too late. It should be τοὔνομ᾽ instead of τοῦνομ'. I wish YouTube would let you fix typos like that.

Σχόλια