Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

David Ellefson (Megadeth , Jeff Scott Soto): "Όταν ο κόσμος έρχεται και μου λέει, είναι thrash, είναι heavy, εγώ τους λέω πως παίζω ήδη στην σπουδαιότερη thrash metal μπάντα στην ιστορία, οπότε δεν έχω την ανάγκη να παίξω thrash και αλλού. Το κάνω στους Megadeth. Παίζω με τον τύπο που εφηύρε το είδος."

Ο μπασίστας των MegadethDavid Ellefson, δημιούργησε ένα νέο συγκρότημα με τον Jeff Scott Soto, αλλά δήλωσε πως αυτό δεν σημαίνει ότι θα παίζει περισσότερο thrash, αφού είναι ήδη στην σπουδαιότερη thrash metal μπάντα του κόσμου.

Ο Αμερικανός μουσικός μίλησε στο The Classic Metal Show, για το project του με τον Jeff Scott Soto. Όταν ρωτήθηκε για την μουσική κατεύθυνση του ντουέτου, δήλωσε τα εξής: 

"Όταν ο κόσμος έρχεται και μου λέει, είναι thrash, είναι heavy, εγώ τους λέω πως παίζω ήδη στην σπουδαιότερη thrash metal μπάντα στην ιστορία, οπότε δεν έχω την ανάγκη να παίξω thrash και αλλού. Το κάνω στους Megadeth. Παίζω με τον τύπο που εφηύρε το είδος. Για μένα, όταν κάνω άλλα πράγματα, έχει πλάκα να διευρύνομαι. Και πάντα γράφω. Φέρνω συγκεκριμένα πράγματα στους Megadeth που ξέρω ότι ταιριάζουν, νομίζω, στο στυλ. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που γράφω και δεν ταιριάζουν, οπότε δεν τα φέρνω στους Megadeth".



Σχόλια