Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

FreeFall - Dead Is The Oldest You Can Get (EP Album Review)


"Μη Φοβάστε Τόσο Πολύ Τον Θάνατο, Όσο Μία Ανεπαρκή Ζωή"

~ Μπερτόλτ Μπρέχτ ~

Οι FreeFall είναι ένα Death Metal/Death N Roll σχήμα από την συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη ,δημιουργήθηκαν το 1998 και αποτελούνται από τους: Ορφέας Κουρτίδης (Φωνητικά, Κιθάρα), Χρήστος Πετσίδης (Κιθάρες), Σωκ Κωνσταντίνου (Μπάσο) και Φοίβος Χατζής (Τύμπανα). Το 2016 έδωσαν στην δημοσιότητα το ντεμπούτο Άλμπουμ τους με τίτλο "Cul-De-Sac" και 4 χρόνια αργότερα επέστρεψαν με νέο EP με τίτλο "Dead Is The Oldest You Can Get", για αυτήν την μικρής διάρκειας δουλειά είχαν οι Φαν Βαλ Νουέβο & Θάνος Κωστόπουλος όσον αφορά την συγκεκριμένη δουλειά, όπου ακολουθεί ένας πολύ ωραίος διάλογος.


Θάνος: Υπάρχει σίγουρα ως βασική επιρροή στο Death N Roll που παίζουν οι FreeFall οι Entombed.

Φαν: Σαφώς όπως και λίγο μου θυμίζουν την ατμόσφαιρα του "Clandestine" στο πιο σάπιο και καθώς υπάρχουν κάποια μπλαστίδια που μου θυμίζουν τους Napalm Death στα πρώτα βήματα.

Θάνος: Μπράβο αυτό ακριβώς, ειδικά από την ταχύτητα του "Harmony Corruption" στην μπότα, ήταν το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό. 

Φαν: Αν προσέξεις στο Aurora Boredalis υπάρχουν ήχοι από το "War Master" των Bolt Thrower προς τα κοψίματα και τις τεχνικές!

Θάνος: κομμάτια με μεγάλη συνοχή μεταξύ τους, πράγμα που μου αρέσει εάν τυχόν εξαιρέσουμε τα ριφς που είναι επαναλαμβανόμενα.

Φαν: Εντάξει πρόκειται για ένα συγκρότημα το οποίο αφενός έχει μία φτώχια στις κιθάρες, λόγο έλλειψης ταυτότητας και επειδή αν προσέξεις περιορίζονται με βάση τον ακραίο ήχο. Θα μου πεις γιατί δεν πειραματίζονται, ναι αλλά σκέψου αν πιάσεις ριφ αλά Morbid Angel θα σου πούν πως αντιγράφεις και πάει λέγοντας.

Θάνος: Έχει μία βάση αυτό που λες, τα τύμπανα εμένα παράδειγμα μου άρεσαν, θεωρώ πως έδεσαν τέλεια με την νέα δουλειά τους. Έχουν τεχνική,ντραμάρες κ.ο.κ

Φαν: Θα μείνω στο τελευταίο κομμάτι , το Family Spree.... Μου θυμίζει λίγο το Raus Spree όσον αφορά τον τίτλο, καμία σχέση απλώς μου ήρθε αυθόρμητα.... Ωραία σόλο όντως όπως και στο ομώνυμο κομμάτι που ήταν εξαιρετικό!

Θάνος: Εμένα μου θύμισε πάντως πολύ το σόλο του Kirk Hammet στο τελευταίο κομμάτι. Όσον αφορά την διασκευή από τους αξιαγάπητους Killing Joke, εντάξει νομίζω πως το Punk Style στο συγκεκριμένο Cover είναι αυτό που σε προκαλεί από ένα κοφτερό ριφ μα κοπανηθείς και να έχεις την έννοια πως είναι δικό τους κομμάτι.

Φαν: Καλά ναι κομματάρα που ατμοσφαιρικό Post Punk το κάνανε πιασάρικο,ξεσηκωτικό και Death N Roll στο οποίο υπάρχουν ξυλίκια!

Θάνος: Τρομερή ηχογράφηση, ωραία παραγωγή καλούτσικο εξώφυλλο!

Φαν: Αξιοπρεπέστατη έως συμπαθητική προσπάθεια για την οποία μπορώ να πω πως υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μέλλον σε αυτην την μπαντάρα! Πρόκειται για ένα πολύ μελλοντικό συγκρότημα οι FreeFall!

Λίγο παραπάνω να πειραματιστούν και να πλουτίσουν τις κιθάρες τους, θα είναι πάρα πολύ καλά, όπως και να'χει είναι ένα αποτέλεσμα αξιοπρεπές και συμπαθητικό όσον αφορά το όλο αυτό αποτέλεσμα. Έχει προοπτικές, έχει πολλές δυνατότητες να δώσει κάτι το διαφορετικό και σίγουρα είναι μία μπάντα που θα έλεγε κανείς ότι ταυτίζεται κάπως και με τα διαμάντια που κυκλοφόρησαν την τελευταία δεκαετία στην Βόρεια Ελλάδα.

Βαθμολογία: 80/100

Για το Rock Da Vinci,
Θάνος Κωστόπουλος & Φαν Βαλ Νουέβο



Σχόλια