Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Paul ~ Bono ~ David Hewson (U2): "Ακόμη δεν μου αρέσει η ονομασία μας. Εκείνη την περίοδο έπασχα από κάποια μορφή δυσλεξίας. Δεν είχα αντιληφθεί πως και το όνομα των Beatles ήταν κάποιου είδους λογοπαίγνιο."

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο podcast Awards Chatter, ο Bono εξέφρασε κάποιες απόψεις σχετικά με τους U2 και την μουσική τους σύμφωνα με το Times , δήλωσε πως δεν του αρέσει το όνομα του συγκροτήματος και ότι ντρέπεται για τα περισσότερα τραγούδια τους, επιρρίπτοντας την ευθύνη στα φωνητικά του . δηλώνοντας τα εξής:

"Ακόμη δεν μου αρέσει η ονομασία μας. Εκείνη την περίοδο έπασχα από κάποια μορφή δυσλεξίας. Δεν είχα αντιληφθεί πως και το όνομα των Beatles ήταν κάποιου είδους λογοπαίγνιο.

Στο μυαλό μας, το "U2" θύμιζε κάτι σαν κατασκοπευτικό σκάφος, όπως το "U-boat", ήταν φουτουριστικό, μιας και έμοιαζε να υπονοεί αυτού του είδους τη συναίνεση, όμως όχι, ακόμη δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το όνομα.

Βέβαια, ο Paul McGuinness, ο πρώτος μας manager, είχε δηλώσει πως πρόκειται περί σπουδαίας ονομασίας γιατί θα έδειχνε όμορφο πάνω σε μπλουζάκια, ένα γράμμα και ένας αριθμός".

Ο Νεοζηλανδός τραγουδιστής αποκάλυψε επίσης πως δεν επισκέπτεται συχνά την δισκογραφία των U2 , αναφέροντας τα εξής:

"Ήμουν στο αυτοκίνητο όταν ένα από τα τραγούδια μας έπαιξε στο ραδιόφωνο, και κοκκίνησα από την ντροπή. Η μπάντα ηχούσε τέλεια, το πρόβλημα ήμουν εγώ και η μάτσο φωνή μου.

Αυτό που μπορώ να ακούσω με άνεση είναι το "Miss Sarajevo" με τον Luciano Pavarotti. Ειλικρινά, τα περισσότερα από τα υπόλοιπα κομμάτια μας με κάνουν να νιώθω άβολα ("make me cringe"). Νομίζω όμως πως το "Vertigo" είναι αυτό για το οποίο είμαι περισσότερο περήφανος. Είναι η σύνδεση που δημιουργεί με το κοινό.

Η μεγάλη ανακάλυψη για μένα ήρθε όταν άκουγα τους Ramones και παρατηρώντας τον όμορφο ήχο του Joey Ramone, αντιλήφθηκα πως δεν χρειαζόταν να γίνω αυτού του είδους ο rock 'n' roll τραγουδιστής.

Δεν ήμουν κανονικός τραγουδιστής παρά μέχρι πρόσφατα, μπορεί όμως να μην το έχει παρατηρήσει πολύς κόσμος, αλλά το καταλαβαίνω".

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ.



Σχόλια