Μία συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό στην υγεία του David Prudent

Courtney Love: "Δεν έχω ξαναδεί τόση συστημική κακοποίηση παιδιών, κοριτσιών ηλικίας μέχρι και 12 ετών, από αυτόν και όλο του το crew, όλοι μας ήμασταν μάρτυρες".

Με ανάρτησή της στο Instagram, που αργότερα κατέβασε, στις 13 Ιουνίου η Courtney Love εξαπέλυσε επιθέσεις εναντίον του Trent Reznor καθώς και στα πρώην μέλη των Nirvana, Dave Grohl και Krist Novoselic.

Συγκεκριμένα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε παρακάτω και στα screenshots που παρατίθενται, η γνωστή μουσικός, αφού αναφέρθηκε μεταξύ άλλων για τις εμπειρίες της αναφορικά με το κίνημα #MeToo, για το οποίο είχε τοποθετηθεί εκ νέου πρόσφατα, στη συνέχεια σχολίασε τη διαμάχη της σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα των Nirvana:

"Τρεις μήνες πριν φύγω από το L.A., είχα υπογράψει ένα έγγραφο που εξασφαλίζει στους Grohl και Νovoselic όσα χρήματα μου αντιστοιχούν από την τις συνθέσεις του Cobain. Ήμουν διαλυμένη, φοβισμένη και εξουθενωμένη από αυτόν που απλά το υπέγραψα. Είναι όμως ένα ψέμα, οπότε πλέον θέλω να πάρω πίσω την υπογραφή μου.

Είναι ηλίθιο. Το χάος και η οργή από τον θάνατο του Kurt μετατοπίστηκε πάνω μου, στράφηκε από τον Dave εναντίον μου, ενώ αυτός συνέχισε να πλουτίζει, εκμεταλλευόμενος την περιουσία και την παρακαταθήκη του Kurt επί 27 χρόνια. Αρκετά άντεξα.

Βαρέθηκα να με μειώνουν. Πιέστηκα να εγκαταλείψω την κόντρα μας, που επηρεάζει κάθε γενιά των απογόνων μου. Ο πιο καλός χαρακτήρας στη rock; Όχι."

Στη συνέχεια εξαπέλυσε κατηγορίες τα βέλη της εναντίον του Trent Reznor, τον οποίο κατηγόρησε για κακοποίηση ανηλίκων:

"Όσο αφορά τον Reznor; Αυτός τουλάχιστον είναι ταλαντούχος αλλά είναι ανατριχιαστικός. Δεν έχω ξαναδεί τόση συστημική κακοποίηση παιδιών, κοριτσιών ηλικίας μέχρι και 12 ετών, από αυτόν και όλο του το crew, όλοι μας ήμασταν μάρτυρες".

Έως αυτή την ώρα δεν έχουν απαντήσει στους ισχυρισμούς, ενώ υπενθυμίζεται πως πριν λίγες εβδομάδες απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο επανένωσης των Hole.

UPDATE:

Στις 15 Ιουνίου, με νέα της ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, την οποία μπορείτε να δείτε παρακάτω ότι απολογήθηκε για τις εν λόγω κατηγορίες, χαρακτηρίζοντας τα προαναφερθέντα posts ως λάθος και αναίσθητα (σ.σ. "insensitive"), σημειώνοντας επίσης πως λυπάται βαθιά για όσους πλήγωσε με τα λεγόμενά της.


Σχόλια